Reviu la FLL EPS Igualada del passat 4 de març

Vídeo de la Competició!

El passat dissabte 4 de març el Campus Igualada-UdL va viure una nova edició de la competició de robòtica First Lego League (FLL) organitzada per l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UDL) amb el patrocini de l’Ajuntament d’Igualada, la cooperativa Abacus i TIC Anoia plantejava reptes relacionats amb el món de l’energia, sota el lema Superpowered.

A la FIRST LEGO League EPS d’Igualada hi van participar un total de quinze equips a la categoria Challenge provinents de diverses poblacions catalanes: Igualada, Santa Margarida de Montbui, Rubí, Òdena, Olesa de Montserrat, Els Hostalets de Pierola, Sant Esteve Sesrovires, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Barcelona i Mataró, entre d’altres –; i sis equips a la categoria Explore provinents de Mataró, Sant Cugat del Vallès i Barcelona.

Reviu la competició d'aquests vint-i-u equips a Igualada!