Reunió d'experts

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) organitza cada any una Reunió d'Experts vinculada a la temàtica concreta de l'edició de la FLL.

Enguany en el repte "MasterPiece" la ciència, la tecnologia, l'enginyeria, les arts i les matemàtiques (STEAM) inspiren grans idees, accions audaces i creativitat. Les nostres habilitats ens permeten crear arts i experiències que ens uneixen, ens entretenen i ens commouen.

Durant la temporada 2023-24 de FIRST® IN SHOW SM, MASTERPIECE , donarem llum sobre el paper que exerceix la branca STEM en les arts i empoderem els joves per dissenyar i construir un món d'infinites possibilitats.

El futur és un lloc que vosaltres mateixos creareu!

L'objectiu principal d'aquesta trobada és que els ponents donin el seu punt de vista professional sobre el tema a tractar al projecte d'innovació, de forma que pugui ajudar als nois i noies a escollir l'àmbit de la seva proposta i per aquells equips que ja ho tenen decidit, donar-los l'oportunitat de que comentin la seva proposta a algú amb coneixement del tema i tenir la seva valoració.

Doncs bé, la jornada d'experts de la FLL 2023-24 se celebrarà al novembre

Cal recordar que l'accés online a la reunió d'experts es totalment lliure i gratuït per a tothom que vulgui participar-hi. Pròximament es farà públic l'enllaç per a la reunió online.

Darrera modificació: