Novetat FLL 2019-20: GIRLS FIRST!

Una iniciativa per fomentar les vocacions STEM entre les noies de 4 a 18 anys a través de beques concedides als centres educatius

La Fundació Scientia posa en marxa GIRLS FIRST, una iniciativa per fomentar les vocacions STEM entre les noies de 4 a 18 anys a través de beques concedides als centres educatius.

A través d'aquesta iniciativa volem impulsar el talent femení en les vocacions científiques i tecnològiques, donant-les visibilitat i encoratjant en elles la confiança en les seves habilitats.

Participa amb el teu centre de forma totalment subvencionada!

Per què GIRLS FIRST?

• Promoure entorns d'aprenentatge STEM de forma continuada i entre totes les etapes educatives.
  • Reforçar la confiança i autoestima entre les alumnes.
  • Cultivar una comunitat de suport entre iguals.
  • Fomentar l'interès de les alumnes per les carreres STEM.
  • Implicar al seu entorn més immediat (família, professorat, companys...).

Què inclou?

• Continguts, eines i metodologia vinculades a l'aprenentatge de la ciència i la tecnologia
  • Set de participació al programa:
  • 2 robots LEGO MINDSTORMS Education i software de programació.
  • 1 set del Joc del Robot (tauler amb diverses construccions amb peces de LEGO perquè el robot pugui fer diferents missions)
  • Participació al Torneig Classificatori
  • Assistència i servei de suport tècnic per a la implementació d'aquesta iniciativa
  • Monitorització i medició dels resultats de la iniciativa
  • Participació en el programa STEM, així com als Tornejos Classificatoris

Bases de participació

Per participar, cal complir els següents requisits:

• Formar equips de nenes i noies de 4 a 18 anys.
  • Participar per primer cop en algun dels programes FIRST.
  • Omplir el formulari de sol·licitud de participació.
  • Establir un coordinador del programa dins del centre per fer seguiment i comunicar-se amb Fundació Scientia (pot ser professorat, coordinador del centre o el tutor del grup participant).
  • Comprometre la participació durant 3 anys consecutius.
  • Disposar de com a mínim un ordinador on es pugui instal·lar el software necessari. Requisits informàtics.
  • Signar el compromís de participació quan el centre hagi estat seleccionat.

INSCRIPCIÓ