L'equip VERC's, guanyador de la FLL Igualada, participa a la competició internacional FLL de Izmir (Turquia)

'equip VERC's de l’escola Vedruna El Carme de Sant Sadurní, guanyadors el passat 23 de febrer de la 2a edició de la Fase local de la FLL a Igualada, organitzada per l'Escola Politècnica Superior, va participar el passat mes de març a la Gran Final Nacional de la First Lego League i allí va guanyar el Primer Premi a la Solució Innovadora que el donar dret a participar a la competició internacional que es celebra del 22 al 25 de Maig a la ciutat turca d’Izmir.

Enguany el tema de la competició era l’espai (Into Orbit) i els VERC’s van desenvolupar un vestit intel·ligent capaç de detectar anomalies al flux sanguini i activar un sistema de massatge que estimula les venes de les extremitats. L’objectiu és evitar les conseqüències que pateixen els astronautes al seu sistema circulatori per la falta de gravetat i que els provoca marejos, desmais i llargues recuperacions en tornar a la terra.

Molta sort i enhorabona!