La FLL Igualada necessita voluntaris. Participa i gaudeix d'una jornada inoblidable!

La First Lego League 2020 a Igualada necessita voluntaris/es. T’hi apuntes?

La First Lego League (FLL) arriba a Igualada el 7 de Març del 2020. Es celebrarà al nou Campus Universitari d’Igualada – Universitat de Lleida (localització a GMaps).

La FLL és un repte que convida a joves (10-16 anys) a descobrir la diversió i l’emoció de la ciència i tecnologia, fomenta les vocacions científiques I tecnològiques i promou els valors del treball en equip, la innovació, la creativitat i l’emprenedoria.

La FLL és possible gràcies als VOLUNTARIS, persones que dediquen el seu temps i energia a fer que els equips de la FLL visquin una experiència única. T’apuntes com a VOLUNTARI?

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Els voluntaris són gent entusiasta, responsable i compromesa, que gaudeix treballant amb el joves, i que desitja fer que la FLL sigui una experiència inoblidable per als equips. No fa falta que siguin enginyers/es o científics, excepte els jutges.

El conjunt de tasques que podeu desenvolupar com a voluntaris és el següent:

• Jutges: valoren el projecte científic i la integració dels valors FLL dels equips.
  • Informació i Espais: donen informació al públic i controlen les entrades i sortides dels espais durant el torneig.
  • Floaters FLL: acompanyen els equips FLL durant tot el torneig per assegurar-se que arriben a temps a les diferents activitats i que tenen tot el que necessiten.
  • Floaters Jr.: acompanyen els equips Junior (participants de 6 a 9 anys) durant tot el torneig per assegurar-se que arriben a temps a les diferents activitats i que tenen tot el que necessiten.
  • Monitors de Lleure: gestionen i dinamitzen els tallers per als més petits.
  • Muntatge de kits: Són els encarregats de muntar els kits de les taules de competició i la zona de PIT i s'asseguren que es mantenen en bon estat durant tota la jornada i en garanteixen una recollida ordenada i adequada del material de competició.
  • Voluntaris generals

Els estudiants UdL que participeu com a voluntaris, teniu la possibilitat d'aconseguir 1 crèdit ECTS de matèria transversal (sempre i quan no ho hagueu demanat en edicions anteriors). Per fer-ho ja us podeu matricular a través de la seu electrònica de la UdL, dins l'apartat Congressos i Jornades, en l'activitat de matèria transversal "La UdL amb la First Lego League".

Si vols participar com a voluntari en la 3a Edició (CITY SHAPER) de la First Lego League a Igualada, omple el formulari d’inscripció ABANS DEL 20 de FEBRER del 2020 i ens posarem en contacte amb tu.

Us hi esperem a totes i tots, el talent de l'Anoia ha d'estar representat a la FLL, i que es vegi del que som capaços!!