Ja us podeu apuntar com a voluntaris de la FLL Lleida!

Un any més la First Lego League (FLL) llença un engrescador repte a nivell internacional i dona el tret de sortida a un apassionant viatge on a través de la ciència i la tecnologia on els participants gaudiran de la creació de projectes innovadors. En aquesta nova edició, la 9a FLL a LLEIDA, el repte a abordar és CITY SHAPER on els equips crearan solucions innovadores per a la construcció d'un entorn on viure i treballar sostenible i perdurable. Aquesta edició celebrarem també la 3a Edició de la Junior FLL on alumnes de 6 a 9 anys abordaran un repte similar anomenat BOOMTOWN BUILD.

El torneig classificatori que en aquesta 9a Edició es celebrarà en una data singular com és el proper 29 de febrer a les instal·lacions de L'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (CCCT) i de l'Edifici de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida al campus de Cappont.

Un any més us animem a participar amb nosaltres en aquesta nova Edició de la Festa de la Tecnologia a les contrades de Lleida. Els voluntaris sou l’ànima de la FLL i per això quants més siguem, millor!!!

Necessitem gent entusiasta, responsable i compromesa que gaudeixi treballant amb els més Joves i que vulguin fer de la FLL una experiència inoblidable per als equips. El conjunt de tasques que podeu desenvolupar és el següent:

• Jutges: valoren el projecte científic, la integració dels valors FLL per part dels equips, etc.
  • Informació i Espais: Donen Informació al públic i controlen les entrades i sortides dels espais durant el torneig.
  • Floaters FLL: acompanyen els equips FLL (participants de 10 a 16 anys) durant tot el torneig per assegurar-se que arriben a temps a les diferents activitats i que tenen tot el que necessiten.
  • Floaters Jr.: acompanyen els equips Junior (participants de 6 a 9 anys) durant tot el torneig per assegurar-se que arriben a temps a les diferents activitats i que tenen tot el que necessiten.
  • Monitors de Lleure: gestionen i dinamitzen els tallers per als més petits.
  • Muntatge de kits: Són els encarregats de muntar els kits de les taules de competició i la zona de PIT i s'asseguren que es mantenen en bon estat durant tota la jornada i en garanteixen una recollida ordenada i adequada del material de competició.

Si vols participar com a voluntari en la 9a Edició (CITY SHAPER) de la First Lego League a Lleida, deixa'ns les teves dades al FORMULARI D'INSCRIPCIÓ i ens posarem en contacte amb tu ben aviat

Els estudiants UdL i del campus d'Igualada que participeu com a voluntaris, teniu la possibilitat d'aconseguir 1 crèdit ECTS de matèria transversal (sempre i quan no ho hagueu demanat en edicions anteriors). Per fer-ho us heu de matricular (de d'avui mateix) a través de la seu electrònica de la UdL, dins l'apartat Congressos i Jornades, en l'activitat de matèria transversal "La UdL amb la First Lego League".

Participa i gaudiràs de la gran Festa de la ciència i la Tecnologia a Lleida!!!