18 febrer: reunió informativa per als voluntaris de la FLL Igualada

El dilluns 18 de febrer, a partir de les 18:30 h a la Sala d'Actes del Campus Universitari Igualada-UdL (Av. Pla de la Massa, 8) es durà a terme la REUNIÓ INFORMATIVA PER ALS VOLUNTARIS d'Igualda de la segona edició de la FIRST LEGO League (FLL) Igualada organitzada per l'Escola Politècnica Superior-Campus Igualada.

La reunió és oberta i de recomanada assistència per a tot el voluntariat de la FLL Igualada, però l'assistència és obligatòria per a tots als alumnes de la UdL que s'hagin matriculat a la Matèria Transversal i volen obtenir l'ECTS, així com per als voluntaris nous.

En la reunió, Félix Albertos, director de la FLL Igualada, aclarirà tots els vostres dubtes i durà terme una preassignació de rols (reviseu el vostre correu electrònic de contacte)

Finalment us animem a convidar a qualsevol persona a ssistir-hi, tots sou benvinguts com a voluntaris de la FLL Igualada!

Agraïm per endavant la vostra col·laboració

Us esperem!