Jornada d'Experts a la FLL EPS 2022 (Lleida i Igualada)

callen
Sergio Callen en la videoconferència d'ahir

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) organitza cada any una Reunió d'Experts vinculada a la temàtica concreta de l'edició de la FLL.

Enguany el repte "Cargo Connect" ens planteja un munt d'oportunitats no només per a treballar amb els equips sinó a més per pensar en el nostre futur a migtà i curt termini. El transport és un sector estratègic bàsic per al desenvolupament global de l'economia i la societat, per diferents motius, un d'ells i molt important és que garanteix la mobilitat dels ciutadans, també respon a la lliure circulació de mercaderies i constitueix una eina bàsica per a incrementar la productivitat i competitivitat.

L'objectiu principal d'aquesta trobada és que els ponents donin el seu punt de vista professional sobre el tema a tractar al projecte d'innovació, de forma que pugui ajudar als nois i noies a escollir l'àmbit de la seva proposta i per aquells equips que ja ho tenen decidit, donar-los l'oportunitat de que comentin la seva proposta a algú amb coneixement del tema i tenir la seva valoració.

Doncs bé, la jornada d'experts de la FLL 2021-22 Cargo Connect es varealitzar en format virtual el dimarts 30 de novembre,  i hi van participar:

És ex-alumne de la nostra escola i a més Vice-President de la empresa de transports ferroviaris SYSTRA a la costa oest de USA, Califòrnia. A més durant 6 anys va ser vice-president a Rail & Transit d’ATKINS a Nova York per al desenvolupament de negocis per al transport ferroviari i trànsit d’Amèrica del Nord.

És CIO del Port de Barcelona, on actua com director de Sistemes de Informació, a més també ha estat Responsable informàtic del terminal de contenidors i instal·lacions dels ATM per l'àrea d'Europa.

Cal recordar que l'accés online a la reunió d'experts es totalment lliure i gratuït per a tothom que vulgui participar-hi. Finalment unes 25 persones van assistir a aquestes interessants xerrades tècniques!