Jornada d'Experts a la FLL EPS 2022-23 (Lleida i Igualada)

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) organitza cada any una Reunió d'Experts vinculada a la temàtica concreta de l'edició de la FLL.

Enguany el repte "SuperPowered" ens planteja un munt d'oportunitats no només per a treballar amb els equips sinó a més per pensar en el nostre futur a mitjà i curt termini: El treball dels participants anirà relacionat enguany amb l'energia i el seu cicle: generació, distribució, emmagatzematge, consum, noves fonts d'energia, etc…

L'objectiu principal d'aquesta trobada és que els ponents donin el seu punt de vista professional sobre el tema a tractar al projecte d'innovació, de forma que pugui ajudar als nois i noies a escollir l'àmbit de la seva proposta i per aquells equips que ja ho tenen decidit, donar-los l'oportunitat de què comentin la seva proposta a algú amb coneixement del tema i tenir la seva valoració.

Doncs bé, la jornada d'experts de la FLL 2022-23 es realitzarà el dilluns 28 de novembre a les 17:30h, en format virtual i hi participaran:

• Carles Grau, enginyer responsable del Departament d'Energia del Grup Nufri.
  • Luisa F. Cabeza, directora del grup de recerca GREIA (Energia i Intel·ligència Artificial) de l'EPS, UdL.
  • Fernando Guirado, professor i investigador de l'EPS, UdL. Director de l'ICE. Director de la First Lego League Lleida.

Cadascú dels experts farà una presentació sobre el context i reptes que planteja la temàtica d'aquest any de la FLL, centrada en el repte energètic i després hi haurà una estona de debat i preguntes per part dels assistents.

Cal recordar que l'accés online a la reunió d'experts es totalment lliure i gratuït per a tothom que vulgui participar-hi.

L'enllaç a la reunió d'experts és: