Una vintena de col·legis i instituts participen en la reunió d'experts de la FLL Lleida organitzada per l'EPS

índex
Al campus Igualada-UdL es va poder seguir la reunió per streaming

Com ja és habitual a la FLL de Lleida l'Escola Politècnica Superior de la UdL va organitzar ahir, a la sala de Graus de l'Escola, una reunió amb experts amb l'objectiu de facilitar assessorament als equips participants respecte al repte de la FLL.

En  aquesta reunió d'experts per als equips participants en la fase local de Lleida, hi van participar de forma presencial vora 30 persones. Així mateix, com la reunió es va retransmetre per streaming va poder seguir-se per molts més participants.

Els col·legis i instituts que van participar, en directe o via streaming, en la reunió van ser: INS Gili i Gaya, Col·legi Santa Ana, INS Joan Oró, INS la Mitjana, Jesuïtes Claver Lleida, Escola Camps Elisis, INS Ronda i Col·legi Episcopal de Lleida, Escola Francesc Feliu d'Aitona, La Salle i INS Terres de Ponent de Mollerussa, INS de La Pobla de Segur, Vedruna Balaguer, INS Ermengol IV de Bellcaire d'Urgell, INS Alpicat, INS Els Planells d'Artesa de Segre, Vedruna El Carme de Sant Sadurní d'Anoia (Barcelona) i Institut Badia i Margarit d'Igualada (Barcelona).

Enguany el repte "City Shaper" ens planteja un munt d'oportunitats no només per a treballar amb els equips sinó a més per pensar en el nostre futur a migtà i curt termini. Les ciutats s'estan remodelant per a ser molt més sostenibles a la vegada que amables amb els seus habitants. I aquí són els joves els que de ben segur aportaran noves idees.

Els ponents convidats a la reunió van ser:

[Presentació]

Els participants van escoltar el punt de vista professional sobre el repte d'aquesta edició de la competició internacional de robòtica FIRST LEGO League, van resoldre dubtes, van rebre l'assessorament dels experts i van presentar la seva proposta prèvia per que es valorés.

Si voleu veure tota la sessió, podeu accedir a la reunió d'experts completa des d'aquest enllaç: GRAVACIÓ DE LA REUNIÓ D'EXPERTS FLL 2020

Històric reunions d'experts FLL Lleida: FLL 2013   FLL 2014   FLL 2015   FLL 2016    FLL 2017    FLL 2018    FLL 2019