Reunió d'experts FLL Lleida 2020: "City Shaper"

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) organitza cada any, amb l'objectiu d'ajudar als equips participants a preparar el repte i més en concret el desenvolupament del projecte d'innovació, una Reunió d'Experts vinculada a la temàtica concreta de l'edició de la FLL.

Doncs bé, la jornada d'experts d'enguany es realitzarà el dimecres 20 de novembre, a les 18:30h a la Sala de Graus de l'EPS (Campus de Cappont – Jaume II, 69):

Enguany el repte "City Shaper" ens planteja un munt d'oportunitats no només per a treballar amb els equips si no a més per pensar en el nostre futur a mig i curt termini. Les ciutats s'estan remodelant per a ser molt més sostenibles a la vegada que amables amb els seus habitants. I aquí són els joves els que de ben segur aportaran noves idees.

Els ponents que hem convidat són:

Com sempre us volem encoratjar a que feu extensiva la invitació a assistir a la resta de companys del claustre del vostre centre, estudiants d'altres nivells i AMPAs de centre que puguin estar interessats en el tema.

La Jornada és pública i oberta a tothom, però per tal d'organitzar de forma adequada aquesta activitat us demanem que confirmeu la vostra assistència i el nombre aproximat d'acompanyants a la següent adreça d'e-mail: direccio@eps.udl.cat

O si ho preferiu podreu accedir virtualment al següent vincle:

Us recomanem que al cas d'accedir virtualment mireu de connectar-vos abans de l'inici de la jornada per assegurar-nos que tot funciona correctament, l'entrada s'obrirà a les 18:15.

L'entorn virtual és interactiu i incorpora una xat-room on podreu plantejar les vostres preguntes, us recomanem a que el feu servir de forma correcta per a facilitar-nos el poder atendre les vostres aportacions.