Oberta la inscripció per a participar com a voluntaris a la FLL lleida 2019!

El passat mes de setembre es va llençar el repte First Lego League per a la nova edició 2018-19, INTO ORBIT. Aquest cop els equips hauran de dissenyar i donar solucions tecnològiques que facilitin la vida de les persones en una estació espacial, que permetin cobrir llargues estades en l'espai o viatjar a altres planetes.

El passat 27 de Novembre l'Auditori del CCCT del campus de Cappont, va acollir una reunió amb destacats experts provinents de l'European Space Agency, el Jet Propulsion Laboratory de la NASA, el Grup de Recerca de Neurobiologia Evolutiva i del Desenvolupament de l'IRB-UdL i el grup de Noves Tecnologies i Enginyeria del Processament d'Aliments de la UdL. En aquest acte van participar més de 150 joves de 11 col·legis i instituts de les comarques de ponent i de l'Anoia. És va retransmetre per video-streaming i es va organitzar un xat-room que va permetre als participants fer arribar les seves preguntes als experts.

Amb aquesta activitat es va donar el tret de sortida a la 8a Edició de la First Lego League a Lleida, on amb 32 equips inscrits està previst batre tots els rècords de participació.

El torneig classificatori de la provincià de Lleida es durà a terme de la mà de l’Escola Politècnica Superior el proper 16 de Febrer a  Auditori de CCCT del campus de Cappont.

Un any més us animem a participar com a VOLUNTARIS en aquesta nova Edició de la Festa de la Tecnologia a les contrades de Lleida. Els voluntaris sou l’ànima de la FLL i per això quants més siguem, millor!!!

Necessitem gent entusiasta, responsable i compromesa que gaudeixi treballant amb els més Joves i que vulguin fer de la FLL una experiència inoblidable per als equips. El conjunt de tasques que podeu desenvolupar és el següent:

• Jutges: valoren el projecte científic, la integració dels valors FLL per part dels equips, etc.
  • Informació i Espais: Donen Informació al públic i controlen les entrades i sortides dels espais durant el torneig.
  • Floaters FLL: acompanyen els equips FLL (participants de 10 a 16 anys) durant tot el torneig per assegurar-se que arriben a temps a les diferents activitats i que tenen tot el que necessiten.
  • Floaters Jr.: acompanyen els equips Junior (participants de 6 a 9 anys) durant tot el torneig per assegurar-se que arriben a temps a les diferents activitats i que tenen tot el que necessiten.
  • Monitors de Lleure: gestionen i dinamitzen els tallers per als més petits.
  • Muntatge de kits: Són els encarregats de muntar els kits de les taules de competició i assegurar-se que es mantenen en bon estat durant tota la competició i així com garantir-ne una recollida ordenada i adequada.

Si vols participar com a voluntari en la 8a Edició (INTO ORBIT) de la First Lego League a Lleida, deixa'ns les teves dades al formulari d'inscripció i ens posarem en contacte amb tu ben aviat. Si us plau, feu-ne difusió d'aquest correu a tothom que pugui interessar.

Els estudiants UdL i del campus d'Igualada que participeu com a voluntaris, teniu la possibilitat d'aconseguir 1 crèdit ECTS de matèria transversal (sempre i quan no ho hagueu demanat en edicions anteriors). Per fer-ho us heu de matricular (a partir del mes de gener) a través de la seu electrònica de la UdL, dins l'apartat Congressos i Jornades, en l'activitat de matèria transversal "La UdL amb la First Lego League" que s'activarà en breu.