Novetat FLL 2019-20: Pla Social FLL!

Un nou programa per a fomentar l’interès per la ciència i la tecnologia de forma inclusiva entre els centres de màxima/alta complexitat

Pla Social FLL

La Fundació Scientia posa en marxa un nou programa per a fomentar l’interès per la ciència i la tecnologia de forma inclusiva entre els centres de màxima/alta complexitat.

Fundació Scientia vol dotar al professorat amb les eines més innovadores i motivadores per incorporar les ciències i la tecnologia de forma senzilla a l’aula.

1.500 alumnes ja formen part del nostre Pla social.

Participa amb el teu centre de forma totalment subvencionada!

Beneficis del Pla Social

• Involucrar l’alumnat en un projecte motivador durant tot el curs que fa servir materials de LEGO Education
  • Reforçar la confiança i autoestima entre els teus alumnes.
  • Despertar l’interès per la ciència i la tecnologia entre els teus alumnes.
  • Millorar les seves oportunitats de futur.
  • Desenvolupar les habilitats i competències del S.XXI: creativitat, innovació, treball en equip, lideratge, comunicació, emprenedoria i resolució de problemes.

Què inclou?

• Contingut, eines i metodologia pràctica i flexible per implementar a la teva aula.
  • Continguts  i materials vinculats amb l’ensenyament de la Ciència i la Tecnologia:
  • 2 robots LEGO MINDSTORMS Education i software de programació.
  • 1 set del Joc del Robot (tauler amb diverses construccions amb peces de LEGO perquè el robot pugui fer diferents missions)
  • Continguts i materials  de suport per al professorat i l’alumnat per a desenvolupar les activitats a l’aula.
  • Servei de suport telefònic per a la implementació del programa a l’aula.
  • Participació al programa així com als Tornejos Classificatoris FIRST LEGO League.

Bases de participació

Per participar, cal complir les següents bases:

• Formar part dels llistats de centres catalogats com màxima/alta complexitat reconeguts pel departament d’educació de cada Comunitat Autònoma.
  • Omplir el formulari de sol·licitud de participació.
  • Participar amb un mínim de 10 alumnes d’entre 10 i 16 anys.
  • Establir un coordinador del programa dins el centre per a fer seguiment del programa i comunicar-se amb Fundació Scientia (pot ser un professor, coordinador del centre o el tutor del grup participant).
  • Establir un mínim de 3 hores setmanals al projecte.
  • Disposar al menys d’un ordinador on es pugui instal·lar el software necessari. Requeriments informàtics.
  • Signar el compromís de participació un cop el centre hagi estat seleccionat.

INSCRIPCIÓ