La NASA, l'European Space Agency i l'IRB-UdL, a la reunió d'experts de la FLL Lleida!

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de lleida (UdL) organitza el proper dimarts 27 de novembre, apartir de les 18:30 hores a l'Auditori del CCCT del campus de cappont (Jaume II, 67), una reunió amb experts destacats de la temàtica referent al repte d'enguany de la FIRST LEGO League: In Orbit.

En aquesta edició hem buscat experts que tinguin a relació amb el tema tant des del punt de vista tècnic així com de les implicacions personals i alimentàries que involucra una estada de llarga duració per l'espai.

Els ponents convidats i que han confirmat la seva participació són:

• Vicenç Companys: Flight Dynamics Mànager a l'European Space Agency.
  • Marcel Llopis: (videoconferència): Technical Group Supervisor al Jet Propulsion Laboratory de la NASA.
  • Enrique Peiro: Director Tècnic de la Planta Pilot MELISSA de l'European Space Agency.
  • Loreta Medina: Investigadora del Grup de Recerca de Neurobiologia Evolutiva i del Desenvolupament de l'IRB-UdL.
  • Javier Arantegui: Investigador en noves Tecnologies i Enginyeria del Processament d'Aliments de la UdL.

La Jornada és pública i oberta a tothom. No obstant, per tal d'organitzar-la de forma adequada us preguem confirmeu la vostra assistència en el següent correu electrònic: direccio@eps.udl.cat.

Ah! i per als companys d'Igualada, per tots aquells que no els vagi bé de desplaçar-se fins a Lleida o per aquells que, simplement, no puguin assistir estem preparant la retransmissió en streaming de la trobada i un xat-room on podreu fer-nos arribar les vostres aportacions, que seran rebudes per un membre de l'organització i que seran expressades als ponents al torn de preguntes. En breu us informarem com accedir-hi!