Alliberat el repte de la FLL 2019

Com cada any l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) organitza la competició local de la FIRST LEGO League a Lleida. Tanamateix, la incorporació del Campus Universitari d'Igualada a la UdL fa que aquesta any l'EPS també s'encarregui de l'organització de la FLL a Igualada.

Enguany els equips FIRST LEGO League viatjaran a l'espai en el desafiament INTO ORBIT. La temporada 2018/2019 INTO ORBIT transportarà als equips a l'espai, on exploraran, desafiaran i innovaran en l'enorme extensió de l'espai. Així mateix, els més petits, els participants de la FIRST LEGO league Jr., es transportaran a un lloc on ells posaran les regles, aprendran a prosperar en un nou entorn i exploraran tot el que us envolta en el seu desafiament MISSION MOON.

La FIRST LEGO League desafia els joves d'entre 10 i 16 anys a convertir-se en científics i enginyers i a pensar com a tal. Durant la temporada INTO ORBIT, els equips han de realitzar un Projecte Científic per resoldre un problema real. A més construiran i programaran un robot autònom utilitzant la tecnologia de LEGO MINDSTORMS per a resoldre les missions del Joc del Robot. Els participants de la MISION MOON hauran de dissenyar i construir una maqueta, realitzar un pòster il·lustratiu del treball realitzat i compartir-ho tot a la FLL Jr.

Finalment, recordar-vos que encara no estan fixades les dates definitives en les que se celebrarà la FLL de Lleida i d'Igualada ... us mantindrem informats!