3a edició de la Setmana de la Construcció Sostenible EPS com a activitat de preparació per la FLL!

De l'11 al 15 de novembre de 2019  l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) acollirà una sèrie de conferències, tallers i visites tècniques en el marc de la 3a edició de la  Setmana de la Construcció Sostenible, organitzada per l'EPS i el Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.

La temàtica d'enguany de la competició FLL, "City Shapers" està molt relacionada amb les activitats que es realitzen en aquesta Setmana Tècnica i és per aquest motiu que us animem a participar-hi com una activitat més que pot ajudar als equips participants a preparar el repte i més en concret el desenvolupament del projecte d'innovació.

Totes les activitats de la Setmana de la Construcció Sostenible són obertes i gratuïtes, però cal una INSCRIPCIÓ PRÈVIA via mail a la coordinadora del GATE [coord.gate@eps.udl.cat]  indicant nom i activitat, per tal de portar un control dels assistents.

La 3a Setmana de la Construcció Sostenible s'organitza d'acord amb el següent programa: http://www.eps.udl.cat/ca/noticies/Inscripcions-obertes-a-la-3a-Setmana-de-la-Construccio-Sostenible/

Encara sou a temps de formalitzar la inscripció. Us animem a participar-hi!